مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا؛

برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند روحیه بسیجی هستیم

حجت‌الاسلام «سرایی» گفت: امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان و عبور از مشکلات نیازمند روحیه بسیجی و فعالیت جهادی هستیم و بسیج اقشار می‌تواند با بسترسازی در بین آحاد مختلف جامعه نقش اساسی در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایفا کند.
کد خبر: ۴۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ - 27October 2020

برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند روحیه بسیجی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در جمع مسئولان بسیج اقشار سپاه استان، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با بهره گیری از تفکر و روحیه جهادی توانسته است از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کند.

وی افزود: امروز که با هجمه های مختلف دشمنان این نظام روبرو هستیم باز هم تفکر بسیجی و جهادی می تواند گره گشایی مشکلات جامعه اسلامی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت های بسیج در اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان و عبور از مشکلات نیازمند روحیه بسیجی و فعالیت جهادی هستیم و بسیج اقشار می‌تواند با بسترسازی در بین آحاد مختلف جامعه وانتقال تفکر انقلابی در اقشار مختلف نقش اساسی در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایفاء کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: سپاه با تقوا و دیندار مورد انتظار امامین انقلاب اسلامی بوده و است و سپاه با چنین مولفه های می تواند سپاه تاثیر گذار باشد.

حجت‌الاسلام سرایی در پایان تاکید کرد: اخلاص و صداقت در گفتار و عمل از دیگر شاخصه های اصلی نیروهای سپاه و بسیج است و باید تداوم داشته باشد و فضای خدا باوری و خدا ناظری بین نیروهای سپاه و بسیج حاکم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها