بیانیه بنیاد حفظ آثار سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

مردم باید نیروی انتظامی را از خود بدانند

نام گذاری یک روز به نام نیروی خدوم انتظامی و هفته گرامی داشت برای این سازمان پر برکت، انتخاب هوشمندانه ای برای تقدیر و تجلیل از این منبع خیر است.
کد خبر: ۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴ - 06October 2013

مردم باید نیروی انتظامی را  از خود بدانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در آغاز هفته نیروی انتظامی بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در کنار سرافرازی و پیروزی یک نظام،  یقینا نقش نیرویی که تامین کننده امنیت داخلی و مجری برقراری انضباط درونی  و داخلی است بی بدیل و انکار ناپذیر است. در جمهوری اسلامی ایران این مهم توسط  سبزپوشان سپید دل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی تثبیت شده است. همانانی که  با نشان های سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهامان نشان از سبزی نام و یادشان است؛ شهادت طلبانی  که سینه در سینه و مشت در مشتْ در پهنای همه آبادی ها، در برابر طاغوتِ بیداد و ستم ایستاده اندو در مصاف با اهریمنان شب پرست، بر پیکره سیاه ظلم، تیر و تبر فرود آورده و بر ریشه فساد تیشه می کوبند. ای سپیدنامان، کتاب وجودتان به شیرازه امن وامان خداوندی مستحکم و پابرجایْ و خروش مخلصانه شما، در بارگاه کبریایی مقبول و مأجور باد.

در سرافرازی سربازان دلیر نیروی انتظامی همین بس که مقام معظم رهبری در وصفشان فرمودند:
« نیروی انتظامی، آن سازمان رشید، آن بازوان توانا، آن شانه های پرتحمّلی است که می تواند و می خواهد این بار سنگین را بر دوش بگیرد واین خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد.نیروی انتظامی، باید با عزت،امانت و کارایی خود در محیط زندگی مردم برود. آن ملتی که نیروی انتظامی خود را عزیز می داند و آن را با خود بیگانه نمی شمارد و به او اعتماد می کند، ملتی خوشبخت است. مردم نیروی انتظامی را باید از خود بدانند... مردم احساس آرامش می کنندکه ببینند جوانان، مردان و زنان در این سازمان بزرگ و کارآمد، با انجام صحیح وظایف خود، می توانند آن چه از آنان متوقع است، آن را محقق کنند».

نام گذاری یک روز به نام نیروی خدوم انتظامی  و هفته گرامی داشت برای این سازمان پر برکت، انتخاب هوشمندانه ای برای تقدیر و تجلیل از این منبع خیر است.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به کلیه پرسنل جان بر کف این نیرو تبریک عرض نموده آرزوی توفیق روز افزون الهی برای پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار