رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

آمادگی تأمین اعتبار پروژه‌های حوزه دفاع مقدس را داریم

علی سلحشوری از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تأمین اعتبار پروژه‌های حوزه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ - 27October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی سلحشوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از پروژه‌های یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند.

«علی سلحشوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در خصوص پروژه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، اظهار داشت: با وجود اعتبار کمی که به این پروژه اختصاص دادیم، اما به لحاظ کمی و کیفی پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش می‌کنیم با توجه به تخصیص اعتباری که در سال جاری داریم، کمک کنیم این پروژه تکمیل و بهره‌برداری شود.

سلحشوری به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اشاره داشت و عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده، مقرر شد با توجه به میزان اعتباری که به صورت ملی به این پروژه اختصاص می‌یابد، ما هم اعتباری اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در حد توان‌مان نگرانی‌ها در مورد اعتبار این پروژه را از بین ببریم و کمک کنیم، گفت: امیدواریم استارت اولیه این پروژه به خوبی زده شود تا پروژه پایدار شده و برای سال‌های آینده تامین اعتبار شود.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید با اشاره به اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع، گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد اتفاقات خوبی در رابطه با این پروژه باشیم.

وی در خصوص پروژه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج هم بیان کرد: این پروژه با مساعدت استاندار و همکاری سپاه فتح به خوبی شروع شد و با وجود گذشت چند ماه از اجرای آن، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار