دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاون استاندار

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با معاون امور عمرانی استاندار اردبیل دیدار و در خصوص تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی حفظ آثار استان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ - 28October 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاون استاندار

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در دیدار با «فرزاد قلندری» معاون امور عمرانی استاندار در خصوص تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی اداره ‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت‌ وگو کرد.

در این جلسه «علی واحد» ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های عمرانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سخن گفت و اظهار داشت: پروژه های عمرانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر هستند تا در زمان های پیش بینی شده به بهره برداری برسند.

واحد افزود: حرم های شهدای گمنام به صورت ویژه نیازمند توجه در این زمینه هستند تا بتوانیم تا پایان سال جاری آنها را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

در این جلسه «فرزاد قلندری» معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل ضمن تأکید بر اهمیت پروژه های عمرانی فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس گفت: در تلاش هستیم با تدابیر مناسب اعتبارات لازم را در خصوص تکمیل این اماکن مقدس تأمین کنیم.

در این جلسه میزان پیشرفت ساخت و نیز اعتبار لازم برای هر یک از حرم های در حال احداث به طور مجزا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها