مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت ثبت حماسه مردمی کوی ذوالفقاری آبادان در تقویم ملی کشور

سردار عباس یوسفی با اشاره به سالروز ۹ آبان حماسه ماندگار کوی ذوالفقاری آبادان گفت: این حماسه مردمی باید در تقویم ملی کشور ثبت شود تا همه دنیا مقاومت جانانه مردم ایران و به خصوص شهروندان غیور و متدین آبادان که با دست خالی برابر رژیم بعث عراق مقاومت و مبارزه کردند را بشناسند.
کد خبر: ۴۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 28October 2020

ضرورت ثبت حماسه مردمی کوی ذوالفقاری آبادان در تقویم ملی کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‎ پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در جلسه ای از زحمات «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان و کارکنان این مرکز به پاس تلاش برای افتتاح این مرکز در هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی راه اندازی و تقویت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان را به عنوان بکرترین موزه جنگ کشور ضروری دانست و افزود: افتتاح این مرکز ابتدایی ترین حق مردم آبادان است که بتوان رشادت و ایثار این شهر را برای همیشه در آن ثبت و ضبط کرد.

سردار یوسفی اشاره ای هم به سالروز 9 آبان حماسه ماندگار کوی ذوالفقاری آبادان کرد و گفت: این حماسه مردمی باید در تقویم ملی کشور ثبت شود تا همه دنیا به مقاومت جانانه مردم ایران و به خصوص شهروندان غیور و متدین آبادان که با دست خالی برابر رژیم بعث عراق مقاومت و مبارزه کردند را بشناسند و بدان بپردازند.

در پایان این جلسه از زحمات مدیر و کارکنان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به پاس تلاش های جهادی شان برای افتتاح این مرکز در هفته دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها