مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

شهادت کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است

«هدایت مظلومی» گفت: شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.
کد خبر: ۴۲۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 28October 2020

شهادت کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی بازگشت پیکر شهید گرانقدر «حسین راستگو» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیور مرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.

امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهید والامقام «حسین راستگو» را به مردم شریف مازندران بویژه خانواده صبور و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی برای خانواده گرانقدر این آلاله خونین بال صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار