تجلیل از عوامل اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در مراسمی از عوامل اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خوزستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۲۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 28October 2020

تجلیل از عوامل اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎ پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در مراسمی از عوامل اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس در استان خوزستان تجلیل کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران مراکز فرهنگی در شهرهای خرمشهر، آبادان، دزفول، اهواز و سوسنگرد و کارکنان خدوم آنان اظهار داشت: تلاش شبانه روزی شما مصداق واقعی جهاد در راه خداست چون بی هیچ چشم داشتی و با کمترین امکانات، خالق بهترین لحظات و برنامه ها در حوزه دفاع مقدس بودید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه خطاب به کارکنان اداره کل گفت: سردار کارگر همه زحمات شما را رصد کرد و من حامل سلام و تقدیر وی از شما کارکنان عزیز هستم. درایت و صداقت شما در اجرای برنامه های شاخص امسال در هفته دفاع مقدس به خصوص دیدار با مقام معظم رهبری از طریق ویدئو کنفرانس و افتتاح مرکز فرهنگی آبادان و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس زبانزد خاص و عام شد.

سردار یوسفی کار برای رضای خدا و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را از برکات فرهنگی دفاع مقدس دانست و افزود: پاداش این همه زحمت صادقانه را در زندگی تان و البته آخرت تان خواهید دید.

در پایان این مراسم از همه مدیران و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و عوامل اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار