فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا:

تیپ ۳۲۱ ارتش مرند به مرز‌های شمال غرب اعزام شد

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو گفت: بخشی از یگان‌های تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی ارتش، مستقر در شهرستان مرند، برای تقویت دفاعی مرز‌های کشورمان، عازم مناطق مرزی شمال غرب شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 28October 2020

تیپ ۳۲۱ ارتش مرند به مرز‌های شمال غرب اعزام شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی با اعلام اعزام تیپ ۳۲۱ ارتش مرند به مرز‌های شمال غرب کشور، اظهار داشت: بخشی از یگان‌های استان با ساختار و سازمان جدید آماده شدند تا در نقاط مرزی مشخص شده حضور پیدا کنند که در صورت پیش آمدن تهدیدی برای امنیت و آسایش مردم جمهوری اسلامی ایران، به شدت با آن تهدید برخورد کنند.

وی از آمادگی رزمی بسیار بالای نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: دشمنان ما فقط در مورد بخش کوچکی از توان رزمی نیرو‌های مسلح اطلاعات دارند و این را بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل حاضر به جان فشانی در راه اسلام و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با بیان اینکه خط قرمز ارتش، تهدید امنیت و آسایش مردم و تمامیت ارضی کشور است، گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند که ما ارتشیان فداییان ملت هستیم و دشمنانمان هم بدانند که اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه امنیت نظام اسلامی انجام دهند دستشان را قطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما فداییان مردم هستیم، ادامه داد: داوطلب اعزام به مناطق مرزی از بین نیرو‌های ارتشی آن قدر زیاد بود که ما ناگزیر شدیم تنها بخشی از آنان را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها