معاون هماهنگ‌کننده نهاجا:

ارتش حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسدار آرمان والای انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» گفت: ارتش با برخورداری از کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسدار آرمان والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ - 28October 2020

نیروهای مسلح پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در یادواره خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آئین رونمایی از المان سرلشگر خلبان شهید «پرویز ذبیحی» در شهرستان جویبار برگزاری یادواره‌های شهدا را ادامه حرکت جهادی و شهادت دانست و اظهار داشت: اگر نام شهیدان تکرار و تجلیل نمی‌شد امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گران‌بهای ما فراموش می‌شد.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی در ادامه رسالت انبیای الهی، بعثت پیامبر، غدیرخم و نهضت عاشورا و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت شکل گرفت، به هجمه‌های وسیع فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز به الگوهای این‌چنینی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار فرهنگی تأثیرگذار و مؤلفه برتری ساز و تعیین‌کننده نیازمند هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا از نقش تأثیرگذار نیروی هوایی ارتش در سرنوشت جنگ تحمیلی گفت و ادامه داد: ارتش با برخورداری از کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و تجهیزات بومی و با اتکا به توان داخلی و سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کنار سایر نیروهای مسلح مهم‌ترین و قدرتمندترین مؤلفه‌های ایجاد عمق راهبردی و تأمین امنیت پایدار  را داراست و حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسدار آرمان والای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با عنوان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقای توان رزمی متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدید در هر سطحی درنگی نخواهد کرد، گفت: گوشه‌‌هایی از اقتدار ارتش در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و اساس برگزاری رزمایش‌ها مقابله با هر نوع تهدید و سناریوی تهدید محتمل به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه نیروهای مسلح با شعار محوری «راه ما راه امام حسین (ع) است و دشمن چه با حرف و چه با عمل نمی‌تواند مانع از تلالو این نور الهی شود» به خدمت مشغول است، ادامه داد: نیروهای مسلح در ادامه راه شهیدان و با هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در آغاز این مراسم گفت: امیر سرتیپ خلبان شهید «پرویز ذبیحی» با وجود رشادت‌های دوران دفاع مقدس تا حدودی گمنام بوده است.

وی شمار شهدای هوانیروز مازندران را ۲۸ شهید عنوان کرد و گفت: با همکاری مسئولان شهری یادمان  خلبان شهید «پرویز ذبیحی» امروز در جویبار رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها