مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده:

توهین به پیامبر (ص) نشانه ضعف در برابر اسلام است

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده گفت: توهین به پیامبر مکرم اسلام از نبود استدلال در برابر اسلام و ضعف در برابر این مکتب آسمانی ناشی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ - 28October 2020

توهین به پیامبر(ص) نشانه ضعف در برابر اسلام است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام جهانبان، مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده، امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت هفته وحدت ترتیب یافت، اظهار داشت: توهین به پیامبر مکرم اسلام از نبود استدلال در برابر اسلام و ضعف در برابر این مکتب آسمانی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: يكی از مهمترين و اصلی‌ترين ماموريت‌ها پيامبر اكرم (ص) تكميل مكارم اخلاق بود و در اين زمينه بسيار تلاش کردند و عرب جاهليت آن زمان را با سختی و تحمل مشقات بسيار توانستند به جايی برسانند كه در جبهه های نبرد با مشركين و رسيدن به شهادت در راه خدا از هم سبقت می‌‌گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: حضرت محمد (ص) در آغاز حركت خود كه دعوت مردم به سمت اسلام بود، تنها بودند و با عده اندك توانستند اسلام را به جهان معرفی كنند.

جهانبان گفت: حفظ وحدت مسلمين در شرايط كنونی بسيار مهم است و ما زمانی می‌توانيم در عمل به وظيفه اسلامی و مسلمانی خود كه حفظ اتحاد مسلمين است موفق باشيم كه شناخت درستی از اسلام و قوانين آسمانی آن داشته باشيم.   

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده در پايان صحبت خود عنوان کرد: اگر ما بخواهيم خود را مسلمان واقعی بدانيم بايد رفتار و خلق و خوی پيامبر (ص) را برای خود الگو و سرمشق قرار بدهيم، تا بتوانيم در اين دنيای انحراف عقيده ها و فكرها به سمت راه درست و صحيح گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها