نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

بسیجیان در جنگ اراده‌ها پیروز میدان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیجیان دنیا را با همه سرگرمی‌هایی که ایجاد می‌کند به مرحله جنگ اراده‌ها تغییر دادند و پیروز این میدان هستند.
کد خبر: ۴۲۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 29October 2020

بسیجیان در جنگ اراده‌ها پیروز میدان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی به مناسبت سالروز شهادت «حسین فهمیده»، اظهار داشت: انسان محصول علل و عوامل مختلفی است که بخشی از آن استعدادها را از وراثت کسب می کند و بخشی را در تعلم و تعلیم و تربیت به دست می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه اراده انسان بر تمام این عوامل فائق می‌آید، گفت: انسان در محیط فاسدی مثل دستگاه حکومتی فرعون و در میان آن جامعه با همه جاذبه‌هایش می‌تواند در به لحاظ اراده و شایستگی به مقامی برسد که در بین چهار یا پنج نفر از زنان برگزیده جهان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیجیان دنیا را با همه سرگرمی‌هایی که ایجاد می‌کند به مرحله جنگ اراده ها تغییر دادند و پیروز این میدان هستند، اضافه کرد: بخش عظیمی از جمعیت کشور پای ارزش‌های انقلاب و ایمان و ولایت ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بخشی از مردم کشور در فضاهای فاسد حقیقی و مجازی با اراده جلو آمده‌اند که این خود بسیار بشارت بزرگی است، خاطرنشان کرد: امید است موانع برطرف شود و آرزوی انسانی تحقق پیدا کند و نوع بشر از دست این غول‌های بیابانی نجات یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار