فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

خلق حماسه تنها در خاکریز نیست

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه خلق حماسه تنها در خاکریز نیست گفت: قهرمانی در عرصه‌های مختلف ورزشی خلق حماسه‎‌ای دیگر است چرا که ورزش غیر از تندرستی و آمادگی جسمانی و روحی وقتی در اجتماع نیز ظهور و بروز پیدا می‌کند برای خود فرد و خانواده آن و در اینجا برای سپاه افتخارآفرین است.
کد خبر: ۴۲۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 29October 2020

خلق حماسه تنها در خاکریز نیستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، فرزندان ورزشکار کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز موفق به کسب مقام‌های قهرمانی در سطح مسابقات ملی، آسیایی و جهانی تجلیل شدند.

سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین با قدردانی از نیروهای سپاه و خانواده آنان در عرصه رسیدن به کمال و سعادت اظهار داشت: پاسدار و خانواده‌های آنها با آداب و رسومی که برگرفته از ارزش‌های الهی است برای رسیدن به اهداف متعالی زندگی تلاش کرده و در این مسیر سختی‌هایی را نیز متحمل می‌شوند اما در نهایت به آن اهداف متعالی می‌رسند.

وی فرزندان کارکنان سپاه را مایه افتخار و اقتدار این نیرو دانست و عنوان کرد: فرزندان کارکنان سپاه اعم از بازنشسته و شاغل در رشته‌های متعدد اعم از رشته‌های قرآنی و ورزشی تا مسابقات و المپیادهای مختلف حائز مقام‌های مختلفی هستند که این موضوع برای سپاه مایه افتخار است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: فرزندان ورزشکار کارکنان سپاه دارای ارزش گران‌بهایی برای مجموعه سپاه به حساب می‌آیند چرا که این مسئله به ارزش سپاه و خانواده کارکنان آن در ابعاد مختلف می‌افزاید.

رزمجو با بیان اینکه خلق حماسه تنها در خاکریز نیست افزود: قهرمانی در عرصه‌های مختلف ورزشی خلق حماسه‎‌ای دیگر است چرا که ورزش غیر از تندرستی و آمادگی جسمانی و روحی وقتی در اجتماع نیز ظهور و بروز پیدا می‌کند برای خود فرد و خانواده آن و در اینجا برای سپاه افتخارآفرین است.

وی با قدردانی از خلق حماسه فرزندان کارکنان سپاه در عرصه‌های گوناگون و کسب مقام‌های قهرمانی گفت: خانواده و فرزندان کارکنان سپاه با حضور در عرصه‌های موفقیت در خاکریز اول جهاد ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها