در پیامی؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درگذشت سرهنگ «جلیلوند» را تسلیت گفت

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پی درگذشت ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 29October 2020

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درگذشت سرهنگ «قاسم جلیلوند» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی درگذشت سرهنگ «قاسم جلیلوند» ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی و فرمانده مرکز آموزش پدافند هوایی اراک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر انسان‌های آزاده و بزرگی که جان بر سر پیمان نهاده و در راه خدا از جان عزیز خود گذشتند و با این فداکاری به برترین قله‌های انسانیت رسیده و شیرین‌ترین پاداش الهی را چشیدند.

خبر عروج ملکوتی سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام عصر (عج) که عمر شریف خود را در طبق اخلاص گذاشت و منشأ اثر و مایه خیر و برکت بودند به حدی ما را متأثر نمود که زبان، قدرت بیان آن را ندارد.

سخن از سالیان متمادی فعالیت‌های آن عزیز سفرکرده آسان نخواهد بود که عمر با برکت خویش را در دفاع و حراست از حیثیت موجودیت و آبروی کشور عزیزمان صرف نموده و اخیراً نیز با تلاش جهادی و شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان مرکزی در مقابله با ویروس منحوس کرونا در تاریخ حماسه‌سازی ملت مقاوم ایران اسلامی نقش ارزنده‌ای ایفا نمود.

بی‌گمان اندوه فقدان و خاموش شدن این شمع نورانی در واژه‌ها نمی‌گنجد و هیچ‌گاه خاطرات ایشان برای همرزمان و همسنگرانش خاصه پدافندیان فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن اظهار همدردی و شرکت در تالمات و تاثرات حاصل از این غم جانسوز و عرض تسلیت به خانواده، منسوبین و تمامی همکاران عزیز، رفیع درجات و مزید فضل رحمت بی‌همتای پروردگار برای آن عزیز والامقام و طول عمر بازماندگانش را همراه با سلامتی و حسن عاقبت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار