درخواست علمای فلسطین برای قطع روابط سیاسی و اقتصادی با فرانسه

علمای فلسطینی از دولت‌های عربی و اسلامی خواستند روابط دیپلماتیک خود را با پاریس در واکنش به اهانت فرانسوی‌ها به پیامبر اسلام (ص) متوقف کنند.
کد خبر: ۴۲۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ - 29October 2020

درخواست علمای فلسطین برای قطع روابط سیاسی و اقتصادی با فرانسهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جمعیت مبلغان فلسطین از دولت‌های عربی خواست صادرات و واردات از فرانسه را متوقف کرده و با ادامه تحریم کالا‌ها و تولیدات فرانسوی به اقتصاد این کشور ضربه بزنند.

در بیانیه مبلغان فلسطینی آمده است رئیس جمهور فرانسه با تمام حماقت و کودنی خود از انتشار کاریکاتور‌های توهین آمیز به پیامبر (ص) حمایت کرده و این دلیلی بر نزاع فکری است که خطری برای امت اسلام به شمار می‌رود.

جمعیت مبلغان فلسطینی همچنین از دولت‌های عربی و اسلامی خواستند روابط دیپلماتیک خود را با پاریس در واکنش به اهانت فرانسوی‌ها به پیامبر اسلام (ص) متوقف کنند.

جمعیت مبلغان فلسطینی انتشار کاریکاتور‌های توهین آمیز به پیامبر (ص) را جریحه دار کردن احساسات مسلمانان و توهین به آن‌ها قلمداد کرد.

شهروندان عراقی نیز با برگزاری تظاهرات در بغداد، خواستار تحریم کالا‌های فرانسوی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) شدند. منابع خبری همچنین از تشدید تحریم کالا‌های فرانسوی در کویت خبر دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار