نماینده ولی فقیه در گیلان:

شهیدان نزد خدای متعال روزی می‎خورند

آیت الله رسول فلاحتی شهدا را متعلق به تمام ملت ایران دانست و گفت: شهیدان نزد خدای متعال روزی می خورند و با پیامبر (ص) و اولیای الهی محشور می شوند.
کد خبر: ۴۲۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 29October 2020

شهیدان نزد خدای متعال روزی می خورند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید «فرمان پوریعقوب» شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهرستان «تالش»، با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم در جامعه به برکت خون شهداست، اظهار داشت: سرافرازی ایران اسلامی در دنیا به خاطر آن است که جوانان این کشور در راه خدا و دین در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهیدان نشان می دهد ملت ایران قدردان شهدا هستند، تصریح کرد: مردم ایران به ویژه مسئولان خون شهدا را فراموش نمی کنند و خود را مدیون خون شهیدان می دانند.

وی شهدا را متعلق به تمام ملت ایران دانست و متذکر شد: شهیدان نزد خدای متعال روزی می خورند و با پیامبر(صلی الله علیه و آله) و اولیای الهی محشور می شوند.

آیت الله فلاحتی دل تمام مردم ایران را در کنار شهدا عنوان کرد و افزود: به خانواده (پوریعقوب) به خاطر عظمتی که خدا به شما داده، تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ملت ایران عزت دادند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا سبب افتخار جامعه هستتد و خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که پدران و مادران، فرزندانی را تربیت کردند که در دفاع از کشور جان خود را فدا می کنند.

شهید «فرمان پوریعقوب» متولد هفت خرداد ۱۳۴۴ از شهرستان «تالش» استان گیلان و از سربازان لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش است که در تاریخ ۲۳ بهمن ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این سرباز وطن پس از ۳۵ سال به زادگاهش بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها