مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر مطرح کرد؛

دفاع مقدس رسانه‌ای مقابل جنگ رسانه‌ای اسلام‌ستیزان

سید حسین ناظر گفت: صدا و سیما باید در مقابل جنگ رسانه‌ای استکبار و امپریالیسم خبری، یک دفاع مقدس رسانه‌ای جانانه و پیروزمندانه باشد.
کد خبر: ۴۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 29October 2020

وحدت اسلامی کلید رهایی مسلمانان از توطئه‌های دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت هفته وحدت نشست هم اندیشی علمای اسلام در تعمیق وحدت اسلامی و استکبار ستیزی  با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تعدادی از علمای دینی استان بوشهر برگزار شد.

«سید حسین ناظر» مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این نشست به اهمیت وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت اسلامی کلید رهایی بخش مسلمانان از توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی با اسلام هراسی، تحریف، اسلام ستیزی و اهانت به مقدسات عجز و ناتوانی خود از روند رو به رشد و توسعه روز افزون اسلام در جهان را به نمایش گذاشته است گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر با برگزاری این نشست به دنبال آن است تا نقش علمای اسلام در وحدت اسلامی و استکبار ستیزی را ترویج دهد.

ناظر خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید در مقابل جنگ رسانه‌ای استکبار و امپریالیسم خبری، یک دفاع مقدس رسانه‌ای جانانه و پیروزمندانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها