سردار شهسواری خبر داد؛

توزیع 625 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 625 هزار بسته معیشتی و بیش از 100 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۴۲۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 29October 2020

توزیع 625 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در آذربایجان غربی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و مسئولین ارشد استانی در حوزه اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون به همت سپاه شهدای استان و قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر مجموعه‌های مردمی رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 625 هزار بسته معیشتی و بیش از 100 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان توزیع شده که آمار بسیار بالایی نسبت به استان های مختلف است.

این مسئول گفت: فلذا باید با ترویج و تبلیغ این اقدامات در جذب مشارکت های مردمی برای کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای نظامی و کادر درمانی نیروهای مسلح و بسیج در همراهی و کمک به کادر بهداشت و درمان، عنوان کرد: منویات فرماندهی معظم کل قوا به عنوان چراغ راه و انگیزه بخشی مضاعف برای مقابله با این ویروس است، فلذا باید در این خصوص هماهنگی بیشتری بین دستگاه های اجرایی شکل بگیرد.

وی افزود: عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا و مسئولین اجرایی استان به ویژه کادر بهداشت و درمان در این مدت بسیار خوب و قابل تقدیر بوده و لکن در این شرایط بحرانی و موج جدید شیوع بیماری لازم است، همه نهادها در کنار  مسئولین و کادر بهداشت و درمان قرار بگیریم، تا با فضل الهی شاهد کاهش ابتلا و کنترل شیوع این ویروس در  استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار