معرفی کتاب؛

«ستارگان رهنما»

جلد اول کتاب «ستارگان رهنما » یادنامه تعدادی از سرداران شهید استان لرستان است که بنیاد سعادتی آن را به رشته تحریر در آورده است.
کد خبر: ۴۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 30October 2020

«ستارگان رهنما»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد جلد اول کتاب «ستارگان رهنما » یادنامه تعدادی از سرداران شهید استان لرستان است که بنیاد سعادتی آن را نگاشته است.

این کتاب 80 صفحه ای را انتشارات اردیبهشت جانان در سال 1392 با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان  چاپ و منتشر کرد.

برشی از متن کتاب:

«احمد قاسم زاده دوم آبان ماه سال 42 در شهرستان خرم آباد دیده به جهان گشود. هفت بهار که از عمرش گذشت راهی دبستان شد. از همان کودکی به نماز خواندن و روزه گرفتن علاقه زیادی نشان می‌داد. در سن نوجوانی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌های انقلابی شرکت می‌کرد و به پخش اعلامیه‌های حضرت امام(ره) در بین مردم مبادرت می‌ورزید. سال 61 به خدمت سربازی رفت و پس از گزراندن دوره آموزشی در گردان ضریب جندالله کامیاران مشغول خدمت شد. پس از خدمت سربازی در بسیج ثبت نام کرد و تا دوم  خرداد ماه سال 65 به عنوان آرپی جی زن در گروهان رزمی منطقه غرب خدمت نمود. وی دوم خرداد ماه سال 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران بر اثر اصابت تر کش از ناحیه پا مجروح شد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار