کاروان خودرویی مردم پرند در اعتراض به توهین دولت فرانسه به رسول مهربانی

در پی اقدام بی‌شرمانه دولت فرانسه و اهانت به پیامبر اکرم (ص)، مراسم حرکت کاروان خودرویی در جهت اعتراض به این اقدام شنیع در شهر پرند برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 30October 2020

کاروان خودرویی مردم پرند در اعتراض به توهین دولت فرانسه به رسول مهربانیبه گزارش  گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عصر روز گذشته کاروان خودرویی در اعتراض به اهانت دولت فرانسه به رسول مهربانی‌ها (ص) به همت سپاه ناحیه حیدر کرار پرند و با حضور حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان، حجت‌الاسلام پاشاکی امام جمعه، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه، مهندس خانی رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین و با حضور بسیجیان و مردم انقلابی شهر پرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان، در این اجتماع، در گلزار شهدای گمنام پرند، ضمن تشکر از این حرکت خداپسندانه و انقلابی مردم پرند اظهار داشت: بر اساس فرمایش خدا در قرآن در طول تاریخ دو گروه در مقابل هم بوده‌اند، گروه مومنان، یعنی کسانی که در راه خدا مبارزه می‌کنند؛ و کفار، کسانی که در راه طاغوت مبارزه می‌کنند.

اما خداوند می‌فرماید: آن‌ها (کافران) میخواهند نور حقیقت را خاموش کنند، ولی خداوند آن نور (مومنان) را پیروز می‌کند و به حد کمال می‌رساند ولو اینکه آن‌ها اکراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: سالیان سال است در این قصر عصر متحجر، ولی به ظاهر متمدن، استعمار پیر انگلستان، آمریکا و استعمار جدید و اسرائیل خونخوار سعی می‌کنند با اسلام و قرآن مبارزه کنند، آن‌ها می‌دانند دو بال اساسی، یکی بال قرمز و خونین حضرت اباعبدالله و یکی بال سبز ولایت امام زمان (ع) بر اساس شجره طیبه محمد‌رسول‌الله (ص) شکل گرفته است.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: بال قرمز بال دفاع و مبارزه است و بال سبز بال تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر، برای گسترش افکار حضرت رسول (ص).

نوروزی گفت: امروز می‌بینیم که مبارزه استکبار با اسلام و قرآن را از طریق اهانت به پیامبر اسلام شروع کرده‌اند، استکبار هدفش تحریف اسلام، دین و پیامبر است. پیامبری که پیغمبر رحمت برای عالمین است، رحمت جهانیان است، آمده برای محبت و مودت.

وی در ادامه گفت: درسی که از این اقدام اهانت‌آمیز می‌گیریم این است که شکست قطعی استکبار امروز آغاز شده است. مگر ما ندیده و نشنیده‌ایم که کمونیسم و مارکسیسم شکست خورد. امروز هم شاهد خورد شدن استخوان‌های امپریالیسم هستیم. امروز شاهدیم که جوانان غرب چگونه به قرآن و اسلام توجه می‌کنند و همین توجهات است که استکبار را نگران کرده است.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن که خداوند اراده کرده که اسلام و قرآن بر این مهان حاکم خواهد شد و روزی خواهد آمد که امام زمان پرچم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله را در جهان به اهتزاز در خواهد آورد ولو اینکه کافران و مشرکان،  مکرون،  ترامپ و دیگر مستکبران، کراهت داشته و ناراحت باشند.

انتهای پیام /  141

نظر شما
پربیننده ها