امام جمعه گناوه:

امروز کشور نیازمند وحدت و انسجام است

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امروز بیشتر از هر زمانی کشور به وحدت و انسجام نیازمند است.
کد خبر: ۴۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ - 30October 2020

ابعاد مختلف 13 آبان مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» با اشاره به دیدار حضوری رهبر انقلاب اسلامی با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار از میان دو موضوع اقتصاد و سلامت مردم، اولویت را سلامت مردم دانستند چون با سلامت جامعه اقتصاد و امنیت جامعه به وجود خواهد آمد.

امام جمعه گناوه گفت: موضوع دیگر در این دیدار که رهبری به آن اشاره فرمودند لزوم تلاش مضاعف و بکارگیری ابتکارات قوی برای مواجه با این ویروس بود.

وی افزود: رهبری همانگونه که در ابتدای شیوع کرونا در اسفند ۹۸ اشاره فرموده و مردم را به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه ارجاع دادند در این دیدار نیز لزوم دعا و استغفار و تضرع به درگاه خدا را یادآوری فرمودند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: رعایت دستورات بهداشتی توسط خود مسئولان، محور بودن وزارت بهداشت و شنیده شدن یک حرف واحد و بدون تعارض از ستاد ملی کرونا از دیگر نکات بود.

امام جمعه گناوه با اشاره بیانات رهبری پیرامون نقدهای منصفانه بدون هتاکی و هتک حرمت بیان کرد: آنچه امروز بیشتر از هر زمانی کشور به آن نیاز دارد وحدت و انسجام است و آنچه ما را در همه عرصه و مشکلات و توطئه‌های دشمنان تا کنون پیروز کرده است همین حفظ وحدت و یکپارچگی و وحدت بوده است.

وی گفت: به تعبیر سخنان رهبری در این دیدار انتقادها باید عاقلانه و منصفانه باشد ولی هتک حرمت و ریختن آبروی افراد خلاف شرع است و رهبری فرمودند که هتک حرمت حرام است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: اهانت به مسئولان نظام کار اشتباهی است و هتاکی و بی حرمتی به فرموده سخنان رهبری روش آمریکایی هاست و بین انتقاد و هتک حرمت باید فرق قائل شد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دانش‌آموز و روز تبعید حضرت امام (ره) یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم یاد کردند و لازم است ابعاد مختلف این حرکت مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه با اشاره به اهانت و هتاکی نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از اقدامات اسلام ستیزانه اظهار داشت: دشمنان با توطئه‌های خود هرگز نمی‌توانند نام و راه پیامبر (ص) را خدشه دار و از بین ببرند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اتفاقات اخیر در فرانسه افزود: همانگونه که دشمنان از زمان جاهلیت پنبه در گوش خود می‌کردند تا ندای آئین پیامبر (ص) را نشنوند امروز نیز دشمنان اسلام و پیامبر گرامی اسلام با توطئه‌های جدید به مبارزه با این آئین می‌پردازند و تحت عنوان آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر (ص) هتاکی و گستاخی می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام همواره اسلام ستیزی را سرلوحه نقشه‌های شوم خود قرار داده‌اند و این هتاکی‌ها نیز ناشی از اسلام ستیزی آنها است که می‌کوشند تا با اسلام مبارزه کنند ولی هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

وی گفت: همه ما همصدا با مسلمانان جهان این گستاخی و توهین و هتاکی را نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار