رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد؛

راه‌اندازی پلیس گمرک در تهران

سرهنگ علی ولیپوری گودرزی با اشاره به راه‌اندازی پلیس در هشت گمرک کشور گفت: در آینده نزدیک، پلیس کمرگ در تهران راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰ - 31October 2020

راه‌اندازی پلیس گمرک در تهران/ هدف پلیس از بین بردن بستر جرم استسرهنگ علی ولیپوری گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص کنترل و ساماندهی انبارها در جهت مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: ساماندهی انبارها در تهران با جدیت توسط نیروی انتظامی، وزارت صمت و تعزیرات در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: وزارت صمت و گمرک در حال طراحی سامانه انبارها و در اختیار قراردادن آن به انباردارها است؛ نیروی انتظامی کار نظارت و شناسنامه‌دار کردن این انبارها را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با نصب سامانه مشخص خواهد شد که چه کالایی وارد انبار و خارج شده است و با این کار با محتکران شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سرهنگ علیپور گودرزی خاطرنشان کرد: هدف نیروی انتظامی از بین بردن بستر جرم، قانونمند کردن انبارها و برخورد با کسانی است که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند. 

وی با اشاره به راه‌اندازی پلیس در هشت گمرک کشور گفت: پلیس کمرگ تهران بزودی با هماهنگی و توافقاتی که صورت گرفته است در تهران راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار