شهید یعقوب(چنگیز) زارع:

در دفاع از حریم اسلام و قرآن کوشا باشید

شهید «زارع» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: به دوستان، رفقا و همسنگران مسجد سفارش نموده و تقاضا دارم در دفاع از حریم اسلام و قرآن کوشا بوده و به راه شهدای گرانقدر ادامه دهند.
کد خبر: ۴۲۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 31October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید یعقوب(چنگیز) زارع در هشتم اسفندماه 1336 در شهرستان اهر چشم به جهان گشود. وی پس از به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و با حمله نیروهای رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان همانند دیگر جوان به سوی جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از مدتی مبارزه با دشمن بعثی، سرانجام در تاریخ 22 فروردین‌ماه 1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

وصیت‌نامه شهید:

با درود نامحدود به منجی عالم بشریت و عدالت گستر جهان، مهدی موعود حضرت صاحب‌الزمان(عج) و سلام بی‌پایان به نایب برحقش امام‌خمینی. نظر به آیه شریفه «ان‌الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله اولئک یرجون الله ان‌الله غفور رحیم» به ندای امام امت لبیک گفته از شهر خود به سوی جبهه‌های جنگ مهاجرت و قصد جهاد با دشمنان دین مبین اسلام و دفاع از حریم مقدس اسلامی داشته.

با این هجرت و جهاد به رحمت خدای متعال امیدوار بوده و رجای واثف دارم با این عمل خداوند غفور از تقصیرات بنده روسیاه درگذرد که او خدای بخشنده و مهربان است. در این عزیمت و مهاجرت چند آرزویی در دل دارم، امید است با لطف و عنایت الهی به آن نائل آیم.

1- کشور اسلامی ایران را از لوث کفار بعثی با یاری خداوندی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و همت و مردانگی همرزمان سلحشور و متدین پاک کنیم.

2- بعد از آزادی شهر مقدس کربلا موفق به آستان بوسی سرور و سالار شهیدان حضرت امام‌حسین(ع) باشیم.

3- برادران مسلمان عراقی از سلطه صدام آزاد شوند.

4- به فرموده بزرگان کشور، راه قدس از کربلا است، قدس شریف به دست رزمندگان دلیر ایران از دست صهیونیسم غاصب رها گردد.

چنان‌که در این مهاجرت به درجه رفیع شهادت که آرزوی دیرینه‌ام می‌باشد نائل آیم به فیض عظیمی و سعادت ابدی رسیده‌ام. به فرموده پیغمبر اکرم(ص) «سعادت، بالاتر از کشته شدن در راه خدا نیست» به خانواده خود توصیه می‌نمایم در فراقم با دل محکم صبور بوده و آرامش خاطر خود را از دست ندهند که جزع مئوجب از دست دادن اجر و شادی دل دشمنان است.

به دوستان، رفقا و همسنگران مسجد سفارش نموده و تقاضا دارم در دفاع از حریم اسلام و قرآن کوشا بوده و به راه شهدای گرانقدر ادامه دهند.

در خاتمه طول عمر باسعادت بر رهبر کبیر انقلاب، امام‌خمینی و پیروزی نهایی بر رزمندگان اسلام و شادی ارواح شهدای عزیز را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمایم.

یعقوب(چنگیز) زارع
عضو پایگاه مقاومت مسجد شهید مصطفی ناحیه یک تبریز

65/1/5

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها