گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل است

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل و مزدوران رسانه‌ای آن‌ها در اروپا است.
کد خبر: ۴۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ - 31October 2020

گسترش اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگویی اظهار داشت: متأسفانه چندی پیش نشریه هتاک شارلی‌ابدو به راحتی به مقدسات میلیارد‌ها نفر از مردم جهان توهین کرد، ولی آنطور که باید و شاید کسی آن را در غرب محکوم نکرد.

وی افزود: تأسف بار‌تر اینکه به راحتی و به نام کاذب آزادی بیان، همچنان رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) که مظهر خلق نیکو، عدالت، صبر، زیبایی، شجاعت و سرشار از علم و نیکی بوده است را مایه تمسخر و استهزا قرار می‌دهند و بر آن پافشاری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: به نظر می‌رسد اسلام هراسی هدف اصلی اتاق فکر صهیونیسم بین الملل و مزدوران رسانه‌ای آن‌ها در اروپا است که بیش از پیش جهان غرب را از اسلام بترسانند، آن هم در کشوری در قلب قاره سبز که دارای تعداد زیادی مسلمان و میزان زیادی از گرایش به اسلام است و بعید نیست تا دهه آینده مرکز اسلام در قلب اروپا شود و مسلمانان زیادی صاحب منصب‌های حکومتی شوند.

وی عنوان کرد: غرب که با کنار زدن ادیان الهی بخصوص اسلام و مقدسات و تمسک به لیبرالیسم، اومانیسم و ماتریالیسم خود را پرورش داده و بزرگ کرده و حتی از آموزه‌های شیطان پرستان مبنی بر توهین به ادیان حمایت کرده، حال در مقابل ایدئولوژی اسلام و گرایش روز افزون مردم جهان به آن وامانده است.

کشاورز بیان کرد: امروز غرب هیچ پاسخی ندارد که به مبانی روشن و خدا محورانه آن بدهد و تنها راهی که یافته این است که با سلاح توهین و تخریب به سراغ ادیان الهی و دین مبین اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت مسیح (ع) برود و با توهین نقشه‌های خود را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: بی شک اهانت به مقدسات اسلام در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده است و این توطئه شوم آمریکایی- صهیونیستی به مانند راهبرد‌های پیشین آنان راه به جایی نخواهد برد و صدای خروشان بیداری اسلامی به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنان را در هم خواهد پیچید و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی شاهد نجات بشریت از سلطه‌ی مستکبران خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان عنوان کرد: از مجموعه‌های فعال رسانه‌ای و حقیقت طلب انتظار می‌رود همچنان به واکنش‌های رسانه‌ای و پوشش اعتراضات انزجار آمیز ملت‌های اسلامی نسبت به این اقدام موهن و نیز معرفی اسلام ناب و راستین که نسخه سعادتمند زندگی بشر است، با قدرت ادامه دهند تا فضای جهان پر از شمیم خوش نام و یاد پیامبر شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها