فرمانده ناجا در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س):

شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها مایه عزت و افتخار کشور هستند

سردار سرتیپ اشتری گفت: شهدا و خانواده‌های معظم آنان مایه عزت و افتخار کشور هستند؛ زیرا هرچه داشتند در راه خدا دادند.
کد خبر: ۴۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 31October 2020

دیدار فرمانده ناجا با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) / شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها مایه عزت و افتخار کشور هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‏‎پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با «سعید خال» مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم حضرت امام خمینی (ره) به همراه والدین شهید «حاج اصغر پاشوپور» از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن خداقوت به مدیر عامل و کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)، اظهار داشت: انصافاً کار در بهشت زهرا (س) کاری مقدس، ارزشمند و جزء کار‌هایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است؛ از این رو در زمره کار‌های سخت و طاقت‌فرسا قرار دارد که البته به واسطه واجب کفایی بودن، ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.

فرمانده ناجا افزود: در بحران کرونا با توجه به چندبرابر شدن ارائه خدمات به متوفیان به‌ویژه متوفیان کرونایی که باید با شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود، مشکلات شما هم چندین برابر شده است؛ لذا این اعتقاد، توکل و علاقه‌ای که شما و پرسنل بهشت زهرا (س) در کارتان دارید باعث شده تا در این کار سخت و طاقت‌فرسا سربلند شوید.

سردار اشتری به توصیف روحیه مردمی و خیرخواهانه شهید «حاج اصغر پاشاپور» پرداخت و گفت: این شهید والامقام، دلیرانه و شجاعانه برای حفظ و حراست از حرم اهل بیت (ع) ایستادگی کرد و با افتخار به فیض شهادت نائل شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: شهدا و خانواده‌های معظم آنان مایه عزت و افتخار کشور هستند؛ زیرا هرچه داشتند در راه خدا دادند؛ این امر علاوه بر اینکه باعث خیر و برکت برای کشور است، برای ما نیز افتخاری است که خادم شهدا باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همچنان باب شهادت باز است، تصریح کرد: با دعای خیر شهدا و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای  این کشور روز به روز مقتدرتر و با امنیت بیشتر در منطقه و جهان به پیش می‌رود.

سردار اشتری با بیان اینکه به‌عنوان یک شهروند و نیز فرمانده نیروی انتظامی از سازمان بهشت زهرا (س) و مدیریت موفق آن در این ایام کرونایی حمایت می‌کنیم، گفت: آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به‌صورت ویژه همکاری گسترده‌ای داشته باشیم تا خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان صورت پذیرد.

در ادامه این دیدار، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در کار خطیر ارائه خدمات به اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) ۲۵۰ روز است که در بحرانی با سه ویژگی بی‌سابقه، غیرقابل تصور و نیز بحرانی که پایان آن مشخص نیست در حال خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان داغدار با نهایت تکریم و احترام هستند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تجارب موفق همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا (س) و نیروی با اقتدار انتظامی کشور، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به همراهی و هماهنگی در موضوعات مشترک نیازمندیم و از روحیه تعاملی و برادریِ فرمانده نیروی انتظامی که همواره در روز‌های سخت در کنار سازمان بهشت زهرا (س) بوده‌اند، سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها