رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:

توانایی‌های خوبی برای رصد تهدیدات دشمن داریم

امیر احمدرضا پوردستان گفت: با توانمندی‌های بسیار خوبی که داریم تهدید‌های دشمن را رصد می‌کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجاد کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۲۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ - 31October 2020

توانایی‌های خوبی برای رصد تهدیدات دشمن داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ملت شریف ایران مطمئن باشند فرزندان و سربازشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از قابلیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و همه نیاز‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از هوایی، زمینی و دریایی به دست دانشمندان و متخصصان ایرانی تولید می‌شود.

وی عنوان کرد: با توانمندی‌های بسیار خوبی که داریم، تهدید‌های دشمن را رصد می‌کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجاد کرده‌ایم.

امیر پوردستان گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قابلیت دفاعی و تهاجمی خوبی برخوردار هستند و چنانچه دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند با پاسخ کوبنده و پشیمان‌کننده ما روبه‌رو خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه همگان در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: اولین وظیفه ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا باشیم و بر همه نیرو‌های مسلح، دولت، مجلس و قوه قضائیه و همه آحاد ملت فرض است که تدابیر و رهنمود‌های معظم‌له را چراغ راه خود قرار دهند؛ چرا که راه سعادت و نجات ما در پیروی از تدابیر ایشان است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار