رئیس بنیاد شهید شهرستان خرم آباد:

امنیت امروز ما حاصل خون شهداست

صادق هادی‌پور گفت: شهیدان با اهدای خون خود امنیتی را برای ما بوجود آورده‌اند که همسایگان ما در منطقه فاقد آن شاخصه هستند و ما به‌عنوان کوچکترین نشانه سپاسگزاری باید قدردان شهدای والامقام باشیم و نسل جوان را با این عزیزان بیشتر آشنا کنیم.
کد خبر: ۴۲۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ - 31October 2020

امنیت امروز ما حاصل خون شهداست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد صادق هادی پور مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ماسور در نخستین یادواره شهدای محله ماسور که امروز  در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: موضوع  فرهنگ غنی ایثار و شهادت در محله کهن ماسور با تلاش و زحمت جوانان عزیز و باصفای این منطقه صورت گرفته است.

 این مقام مسئول، امنیت و سلامت را دو نعمت پنهان و ناشناخته برشمرد و افزود: امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته هستند تا از دست نروند قدر آنها را نخواهیم دانست و شهیدان بزرگوار با اهدای خون خود امنیتی را برای ما بوجود آورده‌اند که همسایگان ما در منطقه فاقد آن شاخصه هستند و ما به‌عنوان کوچکترین نشانه سپاسگزاری باید قدردان شهدای والامقام باشیم و نسل جوان را با این عزیزان بیشتر آشنا کنیم.

 وی با بیان حدیث نبوی تاکید کرد: رسول خدا (ص) می‌فرماید: بهترین مردم کسی است که خیر و منفعت او به دیگران برسد، به هر حال در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم و در این شرایط است که انسان واقعی و دوست حقیقی شناخته می‌شود وگرنه در شرایط عادی همه دوست خوب هستند، بیایید در شرایطی که خود ما هم مشکل داریم گوشه‌ای از خدمات و نعماتی که خداوند به ما عطا کرده به خانواده ای واقعا نیازمند و با آبرو هدیه کنیم و خانواده‌ای که دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هست و کرونا هم مزید بر علت شده را از تنگنا و فشار اقتصادی بیرون بکشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم آباد به آمار شهدای استان لرستان گریزی اجمالی زد و گفت: استان لرستان 6 هزار و 300 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده و 900 شهید دانش آموز داریم و شهدای دانش آموز شهرستان خرم آباد با احتساب بخش های تابعه ۱۹۷ شهید است. 

خاطرنشان می‌شود از خانواده معزز شهیدان الله کرم میردریکوند شهید 14 ساله، یاور دالوند 14 ساله، حشمت میردریکوند 16 ساله، محمدرضا کسایی 16 ساله، اسماعیل سپهوند 16 ساله، یونس دالوند 17 ساله، عینی دالوند 17 ساله و جهانبخش میردریکوند 17 ساله با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار