رئیس کمیته امداد مطرح کرد؛

پیش‌بینی اشتغال برای ۳۰۰ هزار مددجو در سال ۱۴۰۰/ درخواست ۱۰ هزار میلیارد در حوزه اشتغال

سیدمرتضی بختیاری گفت: پیش‌بینی ما این است در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ - 31October 2020

پیش‌بینی اشتغال برای ۳۰۰ هزار مددجو در سال ۱۴۰۰/ درخواست ۱۰ هزار میلیارد در حوزه اشتغالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در صدر برنامه‌های کمیته امداد است، اظهار داست: مسکن، اشتغال و کار فرهنگی (خودباوری و خوداتکایی) سه محور توانمندسازی لست.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال کار‌های خوبی در کمیته اجداد صورت گرفته است، گفت: در سال ۱۳۹۸، ۱۷۶ هزار اشتغال ایجاد شده است و امسال به ۲۰۰ هزار شغل خواهیم رسید.

رئیس کمیته امداد گفت: پیش‌بینی ما این است در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کنیم؛ در نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاد دادیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتعال به کمیته امداد تسهیلات داده شود؛ چرا که زمینه اشتغال در کمیته امداد فراهم است.

وی با بیان اینکه سقف اعطای وام برای اشتغال ۵۰ میلیون است، گفت: تقاضا شده این وام به ۱۰۰ میلیون تومان برسد؛ ما درخواست داریم مهلت بازپرداخت وام به کسانی که وام دریافت می‌کنند داده شود و در این خصوص مطالعات صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حوزه مسکن اگر پنج هزار میلیارد تومان به کمیته امداد اعطا شود می‌توانیم ۵۰ هزار واحد مسکونی با اولویت یتیم‌ها و سرپرست خانوار ساخته و تحویل داده شود.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار