فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

اعزام پرستاران پاسدار به مراکز درمانی بیماران کرونایی

سردار مرتضی کشکولی از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: بر این اساس معاون درمان دانشگاه نیازهای انسانی مراکز درمانی به تفکیک شهرستان‌های مختلف استان را طی روزهای آینده به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 31October 2020

اعزام پرستاران پاسدار به مراکز درمانی بیماران کرونایی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز (شنبه) در حاشیه جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی استان به‌منظور افزایش توان درمانی بیماران کرونایی خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس معاون درمان دانشگاه نیازهای انسانی مراکز درمانی به تفکیک شهرستان‌های مختلف استان را طی روزهای آینده به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعلام خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: همچنین پزشکان و پرستاران بسیجی که در استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیستند و دانشجویان بسیجی این دو رشته که در سال پایانی فارغ التحصیلی قرار دارند برای حضور و خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان که درمان بیماران کرونایی را انجام می‌دهند فراخوان خواهند شد.

سردار کشکولی با اشاره به اختصاص چند سوله ورزشی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برای تجهیز شدن به تخت‌های بیماران کرونایی، گفت: تخصیص بخش‌هایی از چند درمانگاه ویژه پاسداران برای راه اندازی مراکز غربالگری کرونا نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر این اساس مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی از امکانات این سوله‌های ورزشی و درمانگاه‌ها طی روزهای آینده بازدید خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: اعزام نیروهای جهادی به مراکز غربالگری برای خدمات مراقبت سلامت افراد مثبت به کرونا و مدیریت قرنطینه خانگی دیگر مصوبه‌ی این جلسه بود که با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار