مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

لزوم تدوین نقش نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس

سرهنگ «امیرعباس آسمند» بر لزوم جمع‌آوری اسناد مربوط به نقش نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و تدوین این نقش در قالب کتاب تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 31October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: معاونت هماهنگ‌کننده انتظامی استان مسئولیت یکی از کمیته‌های ذیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به عهده دارد که این وظیفه را به نحو احسن انجام داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: لازم است اسناد مربوط به نقش این نهاد در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و در دانشنامه استانی دفاع مقدس گنجانده شود.

آسمند با بیان اینکه ناجا یکی از نهادهایی است که همواره مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی بوده، عنوان کرد: نقش ناجا در دوران دفاع مقدس و پس از آن نباید فراموش شود و لازم است اقدامات نیروهای جان بر کف این نهاد برای نسل جوان تبیین شود.

سرهنگ «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در این زمینه از هیچ تلاشی برای همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار