مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه مطرح کرد؛

تبعیت از ولایت فقیه گامی استوار در مسیر شهدا

حجت الاسلام «سید محمد امین خاضع» گفت: هرسال در مناسبت‌های مختلف تجدید بیعت باشهدا و آرمان‌های شهدا صورت می گیرد، باید گامی استوار در مسیر شهدا که تبعیت از ولایت است برداریم.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 31October 2020

تبعیت از ولایت فقیه قدمی استوار در مسیر شهدابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید محمد امین خاضع» مسئول سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه، امروز در مراسم بیعت با شهدا در گلزار شهدای گناوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تجدید بیعت با شهدا سبب می‌شود، بیشتر در مسیر آنها باشیم و راه درست را انتخاب کنیم.

وی گفت: هرسال در مناسبت‌های مختلف تجدید بیعت باشهدا و آرمان‌های شهدا صورت می گیرد، باید گامی استوار در مسیر شهدا که تبعیت از ولایت است برداریم.

خاضع افزود: شهدای دانش آموز با عقلانیت این مسیر را انتخاب کردند و نه احساسی، و حتی در زمان اسارت هم ذلیل نبودند بلکه با کلام و رفتارشان دشمن بعثی را خوار و سرافکنده کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه با تبربک هفته وحدت گفت: دشمن همیشه در پی این مسئله بوده که تفرقه اندازی کند بین امت‌های مسلمان و پول‌های کلان صرف شبکه‌های ماهواره‌ای می‌کند تا امت اسلامی یکپارچه نشوند.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت بین مسلمانان سبب می‌شود که وشمن خوار و ذلیل شود، چرا که اتحاد دنیای اسلام یعنی نابودی کفر و ظلم و استکبار اظهار داشت: ما در دفاع مقدس شهدای اهل سنت داریم  همچنین در دفاع از حرم شهید سنی مذهب داریم واین اتحاد و یکپارچگی سبب شده است تا دشمنان در منطقه شکست‌های پی درپی نصیبشان شود.

خاضع آشنایی دانش اموزان با سیره و روش زندگی شهدا را بسیار مهم دانست و گفت: دانش آموزان، جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا در جهت موفقیت و سربلندی خود و خانواده شان کتب و آثار و وصایای شهدا را مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار