مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز برگزار شد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس فانوس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور امیر فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 01November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز،مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز برگزار شد سرهنگ «سعید کوشکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس میزبان چهارمین جشنواره ملی فانوس است، اظهار داشت: جشنواره فانوس جشنواره‌ای است که درصدد است بخشی از نقش آفرینی‌ها و اقدامات جامعه هنری کشور را درباره نقش و ارزش‌های دفاع مقدس به منصه ظهور برساند.

وی افزود: هنرمندان از سراسر کشور آثار خود را در ۱۱ موضوع و بخش ویژه شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال کردند و داوری در دبیرخانه در تهران انجام شده است.

کوشکی ادامه داد: با لحاظ همه شرایط، ۱۵۰۰ نفر از هنرمندان و برگزیدگان از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم اختتامیه حضور دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تاکید کرد: این جشنواره تلاش دارد که گوشه‌ای از مفاخر ارزنده دفاع مقدس را تبیین و این فرهنگ مانا را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پنجمین جشنواره ملی فانوس، دو عنوان کتاب مرجع دفاع مقدس هنر، پوسترهای جنگ، فرهنگ نامه فیلم های سینمایی دفاع مقدس رونمایی و از ۳ خانواده شهید استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار