استان قم رتبه سوم چهارمین جشنواره ملی فانوس را کسب کرد/ تقدیر از ۸ برگزیده کشوری استان

استان قم با راهیابی ۲۳ اثر به بخش پایانی چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی فانوس، سومین رتبه این جشنواره دفاع مقدس را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۲۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 01November 2020

استان قم رتبه سوم چهارمین جشنواره ملی فانوس را کسب کرد/ تقدیر از ۸ برگزیده کشوری استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین اختتامیه و مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان کشوری چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس «فانوس»، امروز به میزبانی شهر شیراز و به صورت مجازی و ویدئوکنفرانس برگزار شد.

همزمان با ۳۱ مرکز استان کشور استان قم نیز شاهد برگزاری این آیین در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در موزه انقلاب و دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در این آیین با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهمیت توجه به قالب هنر اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای پایان ناپذیر از سوژه‌های بهشتی، عرفانی و حماسی است و هنرمندان متعهد این توفیق را دارند که با بکارگیری ذوق هنری خود در ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آن به نسل‌های آینده سهیم باشند.

وی افزود: استان قم در سومین جشنواره ۲۷۰ اثر ارسالی و ۴ مقام کشوری و در چهارمین جشنواره ۳۰۰ اثر و ۸ مقام کشوری و ۲۳ اثر راهیافته به بخش پایانی داشت و از این حیث رتبه سوم کشوری چهارمین جشنواره فانوس را از آن خود کرد.

در این آیین، ۸ برگزیده کشوری استان قم در چهارمین جشنواره ملی فانوس به نام‌های محمد رسولی با فتوکلیپ سردار بی ادعا (لوح افتخار)، زینب مشرفیان با فتوکلیپ خداحافظ سردار (لوح سپاس)، علی اسماعیلی با پادکست کاغذ‌های بی جواب (دیپلم افتخار) و مسعود قاسم زاده با تیزر قهرمان وطن (دیپلم افتخار) با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین محسن غضنفری با فیلمنامه بلند جای پای فرهاد (دیپلم افتخار)، مهراب اکبری شهپر با فیلمنامه بلند پیل اندر خانه تاریکی (لوح سپاس)، محمدمهدی نجفی با مدیحه سرایی و همخوانی جمهوری عشق به نمایندگی از گروه میقات (لوح سپاس) و امین احمدلو با تولید موسیقی بی کلام مدافع صلح (دیپلم افتخار) دیگر هنرمندان قمی برگزیده کشوری فانوس بودند که امروز تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها