سرلشکر صفوی در مراسم «نهضت خاطره گویی»:

نیروی انتظامی مقتدر، مهربان و مردم‌دار است

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در مراسم «نهضت خاطره گویی» از دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی به کشور و مردم خدمت می‌کند و این افتخار بزرگی است، پلیس مقتدر، مهربان و مردم دار است.
کد خبر: ۴۲۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 01November 2020

نیروی انتظامی مقتدر، مهربان و مردم‌دار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا در آئین خاطره گویی به مناسبت نشر ارزش‌های ماندگار و دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور فراگیران مراکز آموزشی ناجا برگزارشد، اظهار داشت: خداوند سبحان را شاکرم که امروز افتخار و توفیق دارم در جمع شما همرزمان عزیز در نیروی انتظامی مقتدر و پر افتخار باشم.

وی با تبریک اعیاد پیش رو به ویژه ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان به ویژه شهدای عالی مقام نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) آرزوی طول عمر با برکت توام با صحت و سلامتی داریم.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ادامه داد: در آغاز سخن، وکالت دارم از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سلام ایشان را به تک تک شما عزیزان پر تلاش در نیروی انتظامی اعم از؛ سربازان عزیز، درجه داران، افسران، کارکنان و فرماندهان ابلاغ کنم و ان شاء الله در پناه خداوند، قرآن مجید، حضرت رسول (ص) و ائمه اطهار همواره سلامت، موفق، منصور، مقتدر باشید.

سرلشکر پاسدار رحیم صفوی بیان کرد: صمیمانه از برادر سردار حسین اشتری  فرمانده نیروی انتظامی، سردار  محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار حبیب الله جان نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا و سردار دکتر رضا طبیبی رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی دفاع مقدس ناجا که فرصتی را فراهم کرده تا خاطره گویی از دفاع مقدس صورت بگیرد، قدردانی می‌کنم.

وی مطرح کرد: نهضت خاطره گویی از دفاع مقدس بنا به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پایه گذاری شد و شاهد مشارکت فعال عزیزانمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسیج سلحشور، وزارت دفاع و .. هستیم.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) با اشاره به فلسفه تشکیل نهضت خاطره گویی، خاطر نشان کرد: هدف از بیان این خاطرات؛ ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و از خود گذشتگی و ارج نهادن به فرهنگ دفاع مقدس است.

وی خطاب به فراگیران مراکز آموزشی ناجا ادامه داد: شما جوانان و فرزندان عزیزم، آینده سازان این مرز و بوم و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستید؛ ان شاء الله شما فرزندان بوستان انقلاب بتوانید با توکل بر خدا و توسل بر روش و منش امام راحل، شهدا و پیروی از ولایت فقیه از امنیت و آرامش این کشور صیانت کنید.

سرلشکر پاسدار رحیم صفوی با اشاره به امنیت مثال زدنی کشور، بیان کرد: نیروی انتظامی بزرگترین مسئولیت را در تامین و ارتقاء امنیت داخلی دارد و انصافا کار بزرگی از مرز‌ها تا شهر‌ها عهده دار است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به کشور و مردم خدمت می‌کند و این افتخار بزرگی است، این نیرو؛ مقتدر، مهربان، مردم دار است و بنده از تک تک سبز پوشان ناجا تشکر می‌کنم.

آئین نهضت خاطره گویی به مناسبت نشر ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس به همت معاونت تربیت و آموزش ناجا و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار