به مناسبه هفته وحدت؛

معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه

به مناسبت هفته وحدت به معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه می پردازیم.
کد خبر: ۴۲۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 01November 2020
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  بوشهر، با آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران پیر و جوان برای دفاع از کیان وطن همچون سیلابی خروشان روانه جبهه حق علیه باطل شدند.
 
در دوران هشت ساله دفاع مقدس دیگر قوم و مذهب مفهومی نداشت، سنی، شیعه و مسیحی و دیگر مذاهب برای دفاع از ارزش های دینی با تمام توان خود را به میدان نبرد رساندند؛ زیرا تمام دنیا به مدد رژیم بعث شتافته بودند، فراوان رزمندگانی که جان شیرین خود را تقدیم آرمان های میهن کردند.
 
هشت فصل عاشقی که حضور همه اقشار مردمی و مشارکت همه اقوام و مذاهب برای دفاع از ارزش های دینی را در ان شاهدییم برای نمونه وجود 11 هزار شهید اهل سنت گواه بر این ادعاست که در ادامه به مناسبت هفته وحدت به معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه می پردازیم:
 
سرباز شهید «عبدالرحمن رحمانی» در 1343/07/10 در خانوده اهل تسنن  در روستای «اخند» شهرستان عسلویه دیده به جهان گشود و در 1363/12/26 در عملیات بدر، شرق دجله به شهادت رسید.
 
معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه (1)
 
پاسدار شهید «یوسف ابراهیمی» در تاریخ 1338/9/15 درخانواده اهل تسنن روستای «سهمو» از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه به دنیا آمد و در تاریخ 8 تیر 1360 در خط پدافندی آبادان بر اثر اصابت تیر به ناحیه سر به خیل همرزمانش شهیدش پیوست.
 
معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه (1)
 
پاسدار شهید «ابراهیم ابراهیمی» در تاریخ 1347/6/4 در دهستان چاه مبارک دیده به جهان گشود و سرانجام در چهارم تیرماه سال 1367 در عملیات «بیت المقدس 7» در جزیره مجنون شهد شیرین شهادت را نوشید.
 
معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه (1)
 
سرباز شهید «یوسف جنگجو» در تاریخ 1344/11/8 در روستای «اخند» شهرستان عسلویه متولد شد و در هفتم خرداد سال 1364 در عملیات پدافندی در منطقه سومار به آرزوی دیرینه اش، شهادت رسید.
 
 
معرفی شهدای اهل سنت شهرستان عسلویه (1)
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار