رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

حجت‎الاسلام سید علیرضا ادیانی یوم‌الله ۱۳ آبان را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران و نفی استکبار جهانی دانست و گفت: مردم ما در طول ادوار مختلف تاریخ، تن به ذلت و فرمانبری از بیگانگان، ظالمان و قلدران نداده‌اند.
کد خبر: ۴۲۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ - 02November 2020

بایستی قدرشناس توفیق خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت باشیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‎الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در آئین تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و مرکز آموزشی شهید «بیگلری» ناجا، با پاسداشت تلاش‌های مخلصانه، ایثارگونه و مسئولانه پلیس و مرزبانان استان اردبیل اظهار داشت: بنده شخصا بوسه بر دستان پرتوان پلیس و مرزبانان که نقش‌آفرین در عرصه امنیت و آرامش‌آفرینی هستند، زده و قدردان و ارزش‌گذار تلاش‌ها و خدمات شما هستم.

حجت الاسلام ادیانی مجاهدان فی سبیل الله را صفتی ممتاز و برازنده پلیس ایران اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده، دانست و افزود: امروز ایران اسلامی برخوردار از امنیتی پایدار و باثبات در عرصه بین المللی بوده؛ که این امنیت نه با توسل به زور و سلاح و مهمات، بلکه با تکیه بر نیرو‌های ولایی و در تراز انقلاب اسلامی و مردمانی در پیرو خط ولایت فقیه به دست آمده و این امنیت و آرامش پیکره استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی و ابرقدرت‌های شرق و غرب را به لرزه درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا باید توفیق خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و در لباس مقدس پلیس را قدر دانسته و به خود افتخار کنند؛ بیان کرد: به صداقت، سلامت و اخلاص کارکنان خدوم ناجا مقام معظم رهبری و نایب برحق امام زمان (عج) صحه گذاشته و قطعا با استناد به آیات قرآنی شما در زمره نیکوکاران بوده و خداوند دوستدار شماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری از اقدامات، خدمات و تلاش‌های پلیس گفت: امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی اقتدار و مهربانی را توامان از ناجا می‌بینند که این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری و در پیام تبریک ایشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی دادند، نمود و عینیت داشت.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت انقلابی و دینی پلیس و خانواده‌های صبور آنان اظهار داشت: کارکنان ناجا می‌بایست روز به روز عزمشان را در مسیر دستیابی به امنیت پایدارتر و باثبات‌تر در ایران اسلامی جزم‌تر کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را نقطه عطفی در تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی و نفی استکبار جهانی دانست و گفت: ملت ایران در طول ادوار مختلف تاریخ، تن به ذلت و فرمانبری از بیگانگان، ظالمان و قلدران نداده و همواره آگاهانه، عالمانه و با اقتدار و صلابت شعار استقلال و آزادی سر داده اند.

وی بر ضرورت تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و تبعیت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: تجربه ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که ایران اسلامی به جهت حق بودن در تاریخ ماندگار بوده و روزی فرا خواهد رسید که آمریکا و هم‌پیمانان مزدورش در برابر عظمت و صلابت ایران اسلامی تسلیم خواهند شد و به زانو درخواهند آمد.

حجت الاسلام ادیانی، قلدری استکبار جهانی را ناشی از ضعف و درماندگی دانست و اظهار داشت: بزودی وعده الهی که همان پیروزی حق برباطل است، محقق شده و تحریم‌های ظالمانه به بن بست و آمریکای جنایتکار سر تسلیم فرود خواهد آورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه شخصیت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) را نقطه اوج کمال بشریت و الگوی تمام‌عیار انسانیت عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) با رفتار، گفتار، کردار، اخلاق و منش خود هر آنچه را که برای سعادتمندی و عاقبت به خیری انسان لازم بود، ارائه و شایسته و ضروری است جوامع بشری به او اقتدا کنند.

وی بعثت حضرت محمد (ص) را انتخابی برتر و جامع دانست و اظهار داشت: حضرت محمد (ص) با برخورداری از استعداد و ظرفیت‌های لازم به پیامبری مبعوث و انتخاب شده و اینطور نبود که بدون ظرفیت به او خطاب شود اقرَأ بِسمِ ربک الذی خَلَقَ، پس می‌توان با قاطعیت گفت که انتخاب حضرت محمد (ص) به پیامبری، انتخابی برتر و جامع بوده است.

حجت الاسلام ادیانی در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام شعبانپور و حجت الاسلام اعیادی، تصریح کرد: باید روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی به مفاد میثاق‌نامه متعهد و طلبه‌ای فاضل و وارسته باشند.

 در این مراسم حجت الاسلام «اللهیاری» به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و حجت الاسلام «حاجسار» به سمت رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا منصوب شدند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار