بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت 13 آبان؛

13 آبان مظهر استکبارستیزی و عامل هوشمندی در برابر شیطان بزرگ است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ - 02November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

13 آبان‌ ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که رمزگشایی از هر یک از این رخدادها خواهد توانست چرایی تقابل آمریکا با انقلاب اسلامی و فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» ی ایرانیان را تبیین و آشکار سازد.

سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان بی‌گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

این روز که امام راحل(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران بوده و در تاریخ کشور به عنوان یوم الله و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسیده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارش های دفاع مقدس کردستان اعلام می‌دارد؛ اکنون که 13 آبان 1399 فرا رسیده است، باید همیشه ایام، مبارزه با استکبار جهانی را تبلور عینی ببخشیم و بار دگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هم نوا شویم. پس در این شرایط حساس که دنیا در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته و چشم عالم بر ما دوخته شده است، باید در دام حرکت‌های دیپلماتیک جهانی و دنیای ارتباطات غرب پسندانه نیفتیم و نگذاریم که انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

آری ما مردم ایران اسلامی، پشت سر مقام عظمای ولایت، مقام معظم رهبری (دامت برکاته) که پرچم‌دار مبارزه با شیطان بزرگ است ایستاده‌ایم و تا ایران، ایران است و خط امام (ره) باقی است. شعار مرگ بر آمریکا از این سرزمین رخت بر نخواهد بست و به همه جهانیان می‌فهمانیم که قدرت رهبری دینی بار دیگر به ایران اسلامی جانی دوباره می‌بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها