بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت 13 آبان؛

13 آبان نماد استکبارستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در برابر اسکتبار جهانی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 02November 2020

13 آبان؛ نماد استکبارستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در برابر اسکتبار جهانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

یکی از روزهای شکوهمند تاریخ انقلاب اسلامی، یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است .

تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸، نماد استکبار‌ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود و امروز افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی وقفه ناپذیر ملت ایران است.

مردم ایران اسلامی زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه، به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و قله‌های علم و فن آوری را فتح کردند و عزّتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهدای دانش آموز را گرامی می دارد.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار