بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت 13 آبان؛

سخت کوشی و همت دانش آموزان امروز، آینده‌ساز انقلاب است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 02November 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت 13 آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- 76)

سیزده آبان روز امید و خود باوری و آرمان خواهی دانش آموزان مسلمان و نشانه اعتراض به رژیم ستمگر شاهی در دانشگاه تهران ورویش درخت بارور و تنومند انقلاب با خون به ناحق ریخته  آنان بوده تا سرزمین آیه های سرخ جاودانه بماند.

دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، درپی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز استکباری سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگتر از انقلاب نخست نامیدند، از حوادث مهم این روز است.

شکوه آن روزها و حماسه آن دانش آموزان قدرتمند و عدالت خواه جوششی شد درخروش دانش آموزانی که در8سال دفاع مقدس در دفاع از سرزمین و کیان اسلامی در مبارزه بارژیم بعث سرازپای نشناخته و دشمنان این سرزمین رابه خاک ذلت نشاندند.

13 آبان 1358 روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکا توسط دانش آموزان پیرو خط امام خمینی (ره) می باشد و دانش آموز امروز در چهلمین سالگرد جانفشانی شهدای دانش آموز باید در صحنه علم و دانش کوشا باشد و بداند که امروز سخت کوشی و همت دانش آموزان عزیز زیر سایه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آینده ساز انقلاب است و به مردم دنیا امید وجنبش می بخشد.

امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم های کودک‌کش آمریکا و اشغالگر صهیونستی و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: «سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏‌ی سلطه‏‌ی آمریکایی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار