فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد؛

آمادگی سپاه برای مقابله با مواد مخدر و کمک به بازپروری معتادان

سردار محمدرضا یزدی با تأکید بر آمادگی سپاه برای مقابله با مواد مخدر و کمک به بازپروری معتادان گفت: سپاه با همکاری سایر دستگاه‌ها از انجام هر کاری در این زمینه استفبال می‌کند.
کد خبر: ۴۲۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 02November 2020

سپاه برای انجام هر کاری آمادگی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز در آیین افتتاح مرکز درمان، صیانت و اشتغال بانوان (معتادان متجاهر) اظهار داشت: سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) از سه سال گذشته وارد مرحله جدیدی از ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی شده که ورود به موضوع ترک اعتیاد معتادان از این‌جمله است.

وی افزود: در این رابطه، مرکز ترک اعتیادی را در جنوب تهران ایجاد کردیم که در این مرکز از تعدادی از معتادان پذیرایی می‌کنیم، اما از دو سال قبل، سردار مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از ما درخواست کرد ک برای معتادان متجاهر زن هم وارد عمل شویم.

سردار یزدی با بیان اینکه در این مرکز حرفه‌آموزی، اشتغال و بازگشت به خانواده را دنبال می‌کنیم، ادامه داد: با همراهی و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در تهران نمی‌گذاریم کاری بر روی زمین باقی بماند؛ زیرا احساس نمی‌کنیم کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، وظیفه دستگاه دیگری است؛ لذا از انجام هر کاری استفبال می‌کنیم؛ چون معتقدیم هر کجا جدایی‌ها و منیت‌ها وجود داشته است، مردم متضرر شده‌اند.

«محمدرضا جوادی یگانه» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: این اولین مرکز کارآفرینی بانوان معتاد متجاهر است که به‌منظور کاهش آسیب‌های آن‌ها با همکاری سپاه نهران راه اندازی می‌شود؛ البته علاوه بر این مرکز که در شرق تهران قرار دارد، مرکز مشابه دیگری نیز در غرب تهران راه‌اندازی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم از ظرفیت محلات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیش از گذشته بهره ببریم.

انتهای پیام/ 231

پربیننده ها