بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت ۱۳ آبان؛

راهبردها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تبیین و شفاف‌سازی شود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت فرا‌رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ - 02November 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت ۱۳ آبان// روتیتر، تیتر و لید طبق بیانیه‌های دیگر لحاظ شود// تیتر از داخل متن زده شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سیزدهم آبان‌ ماه، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» فرصتی برای تبیین و شفاف‌سازی راهبردها و توطئه‌های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

بازنمایی و تبیین رخدادها و حوادث تاریخی به ویژه آنچه در ۱۳ آبان ماه سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷و ۱۳۵۸ را در حافظه ملت ایران قرار داده است، ضرورت هوشمندی، هوشیاری و آمادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام و میهن اسلامی را یادآوری می‌کند.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ توسط شاه معدوم، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ از نقاط عطف تاریخی و تأثیرگذار در روند تکاملی انقلاب اسلامی و مظهر مقاومت و پایداری، سلطه گریزی و استکبار ستیزی ملت ایران به شمار می‌رود و برای همیشه منشأ وحدت، یکپارچگی و اراده ملی برای مقابله با استکبار جهانی و دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود.

تردیدی نیست رژیم خدعه‌گر آمریکا همواره در صدد است، راهبردهای شیطانی و ضد ایرانی خود را با پوشش‌های فریبنده و اغواگر دنبال و به ویژه با دستور کار قرار دادن پروژه «نفوذ»، در پی ایجاد بسترهای جدید برای استحاله و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فرصت سازی‌های شیطانی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برآمده است و در چنین شرایطی هوشمندی و برنامه‌ریزی برای خنثی سازی اهداف و نقشه‌های کاخ سفید و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.

پیگیری مجدانه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پاسداشت خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم برای حضور پرشور، آگاهانه و دشمن شکن در آیین‌های گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فضای مجازی و غیر آن با عنایت به شرایط فعلی موجود از تأکیدات است.

به رغم خواست و علاقه اهریمنی دشمنان انقلاب اسلامی در ایجاد شکاف و فاصله بین مردم با نظام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور آگاهانه و مسئولانه خود در صحنه‌های نیاز انقلاب، ضمن تبعیت از ولایت فقیه و فرامین و رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با نه گفتن به دشمن و عدم اطاعت از طاغوت اعظم و شیطان کبیر، راهبردها و برنامه‌های جبهه متحد ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی آنان را خنثی و ناکام گذارده و قدرت وحدت، اتحاد و همدلی خود را همچنان عامل بیداری جهانی نسبت به شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم و در رأس آن آمریکای جنایتکار و منفور قرار داده و سلطه‌گران و حق ستیزان عالم را مقهور خود خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار