شعار دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در هفته وحدت رونمایی شد

ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با شعار «دست در دست هم ایستاده تا اوج افتخار» اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 02November 2020

«دست در دست هم ایستاده تا اوج افتخار» شعار دانش آموزان انجمن‌های اسلامی در هفته وحدتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دبیر جشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد (ص) ویژه‌برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را اعلام کرد.

سالاری دبیر جشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت در سال جاری با در نظرگرفتن شرایط و محدودیت‌های ویروس منحوس کرونا به صورت حضوری و غیر حضوری (بستر فضای مجازی) و با رعایت پروتکل های بهداشتی در در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: جشن‌های هفته وحدت با حضور دانش‌آموزان در ویژه برنامه هیات انصارالمهدی (عج) تحت عنوان هیات انصارالرسول (ص) با حضور کارشناسان دینی اهل سنت و شیعه و دانش‌آموزان انجمنی شیعه و سنی با شعار «دست در دست هم ایستاده تا اوج افتخار» برگزار می‌شود.

دبیر جشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برگزاری همایش ویژه دانش‌آموزان دختر نخبه شیعه و سنی، شرکت دانش‌آموزان انجمنی تشیع در نماز جماعت اهل سنت تحت عنوان نماز وحدت، دیدار دانش‌آموزان انجمنی با خانواده شهدای دانش‌آموز اهل سنت، از دیگر برنامه‌های مهم در هفته وحدت است.

سالاری خاطرنشان کرد: پویش دانش‌آموزی ناجی مهربان ویزه دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برای شرکت در این پویش باید در منزل خود به مناسب ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت جشن بگیرید و عکس‌هاش رو برای ما بفرستند.

همچنین می‌توانند دلنوشته‌های خود را برای پیامبر اکرم (ص) را نیز برای ما بفرستند. علاقه‌مندان می‌توانند این موارد را تا تاریخ ۱۵ آبان به آدرس @kheymehaye_ansar2 در پیام رسان بله و @kheymehaye_ansar در پیام رسان شاد ارسال کنند.

دبیر جشن‌های هفته وحدت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع انجمن‌های اسلامی در بستر فضای مجازی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق اقدامات صورت گرفته و برگزاری پویش‌های دانش‌آموزی #ما_برادریم توسط دانش آموزان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، پویش #ما_خواهریم ویژه دانش‌آموران دختر انجمنی و همچنین پویش #رحمت_للعالمین در واکنش به توهین‌ها و هتک حرمت مجله فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر اکرم (ص) نیز در سراسر کشور در حال اجرا است.

بنا بر این گزارش، جشن‌های هفته وحدت هرساله از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار می‌شود و امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور این جشن‌ها اغلب به صورت مجازی و یا بارعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها