در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح شد؛

یوم الله ۱۳ آبان یادآور خشم انقلابی ملت ایران از استکبار جهانی

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای سالروز تسخیر لانه جاسوسی را گرامی‌ داشت.
کد خبر: ۴۲۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 02November 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان ـ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ـ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزدهم آبان ماه یادآور خشم ملت ایران از رفتار ددمنشانه حامی رژیم پهلوی بود که در رفتار استکبار ستیزانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) متبلور شد.

تورق تاریخ دشمنی‌های آمریکا با ملت بزرگ ایران اسلامی در سال‌های متمادی، به ویژه پس از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که رفتار‌های خبیثانه و شیطان صفتانه آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بوده که در مقابل، این رفتار پلید وشوم با بصیرت مثال زدنی ملت مقاوم ایران و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با شکست روبرو شده است.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و برملا شدن چهره خبیث آمریکا و دشمنی‌های مکررشیطان پلید و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی ایران، راهبرد نظام اسلامی برای مقاومت در برابر استکبار و استعمار در سرتاسر عالم به پیروزی رسیده است و اکنون آثار افول قدرت شیطانی آمریکا به وضوح نمایان گشته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته ضمن گرامیداشت این روز برزگ و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانش آموز و روز استکبار ستیزی که در تقویم کشورمان به عنوان یوم الله نامگذاری شده است اعلام می‌دارد که در مقابل هرگونه تهدید و زورگویی بر علیه ملت بزرگ ایران و نظام مقدس اسلامی تا سرحد نثار جان ایستادگی خواهد کرد و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهد داد.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها