جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

حضور خلبانان و کارکنان فنی جوان در نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور خلبانان و کارکنان فنی جوان در نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت را یکی از افتخارات نهاجا عنوان کرد و گفت: بزرگترین نقطه عطف ما در این رزمایش عمل به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در زمینه لزوم میدان دادن به جوانان است.
کد خبر: ۴۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 02November 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت که در منطقه عمومی اصفهان در حال برگزاری است با بیان اینکه این رزمایش حسب برنامه ریزی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) و متناسب با دکترین نظامی نیرو‌های مسلح که مبتنی بر دفاع است، طرح ریزی شده، اظهار داشت: در این رزمایش می‌خواهیم نشان دهیم که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم کشور عزیزمان سرپا و آماده است و این را به تمام جهان اعلام کنیم که متناسب با دکترین دفاعی نیرو‌های مسلح، هیچ چشم‌داشتی به خاک کشوری نداریم؛ در عین حال نیز اعلام می‌کنیم در مقابل هرگونه تعارض و حمله، با اقتدار کامل می‌ایستم.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خدا در این رزمایش جوانان نیروی هوایی ارتش و کارکنان پروازی و فنی نشان دادند که با تمام وجود آماده دفاع از سرزمین‌شان هستند و سربازی ولایت خود را ثابت کرده‌اند؛ ما اعلام می‌کنیم که سربازان ولایتی هستیم که هر روزشان باید با تلاش و کوشش مضاعف، بهتر از قبل باشد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور خلبانان و کارکنان فنی جوان در نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت را یکی از افتخارات نهاجا عنوان کرد و گفت: بزرگترین نقطه عطف ما در این رزمایش عمل به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در زمینه لزوم میدان دادن به جوانان است؛ در این رزمایش در حوزه‌های پروازی و فنی از جوانان استفاده کردیم. نقطه عطف دوم استفاده از تجهیزات و مهمات بومی ساخته شده توسط دانشمندان توانمند کشورمان است؛ گرچه امروز تحریم‌های تسلیحاتی را پشت سر گذاشتیم، اما همانطور که در جریان هستید، اولین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروی‌های مسلح به ویژه نیروی هوایی صورت گرفت؛ در چنین شرایطی امروز تجهیزات مورد استفاده در نهاجا به دست عزیزان و نخبگان ما در وزارت دفاع، نیروی هوایی و دانشگاه‌های کشور ساخته شده و باعث افتخار و غرور هر ایرانی است.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با اشاره به پیام‌های نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت برای کشور‌های دوست و غیر دوست، تصریح کرد: پیام ما به کشور‌های دوست، دوستی، مهربانی، رفاقت و یاری است. عدم وابستگی به کشور‌های جهان نیز از دیگر پیام‌های بزرگ این رزمایش است.

وی همچنین به ارائه توضیحاتی درباره جزئیات سناریو‌های نظامی اجرا شده در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت پرداخت و گفت: تا کنون و بر اساس طرح ریزی انجام شده رزمایش، گسترش جنگنده‌ها و پرنده‌های مورد نیاز از تعدادی پایگاه‌های هوایی انجام شده و رزمایش با اقتدار کامل آغاز شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با تاکید بر اینکه در نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان ولایت نهاجا تنها از گوشه‌ای از توان این نیرو استفاده می‌شود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم تا امروز به اهداف از پیش تعیین شده، دست یابیم. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها