فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفت‌و‎گو با دفاع پرس:

کمک به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک سعادت بزرگ است

سردار حسن شاهوارپور گفت: کمک در هر سطحی و با هر شیوه ای به ساخت و تکمیل مرکز فزهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک سعادت بزرگ و یک توشه معنوی برای باقیات و صالحات است.
کد خبر: ۴۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ - 02November 2020

کمک به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک سعادت بزرگ استسردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، اظهار داشت: کمک در هر سطحی و با هر شیوه‌ای به ساخت و تکمیل مرکز فزهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک سعادت بزرگ و یک توشه معنوی برای باقیات و صالحات است.

وی که با همراهی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز بازدید کرد، افزود: این پروژه متعلق به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جوانان پرشور و البته اقشار و اقوام مختلف خوزستان و بلکه کشور است و همه موظف و مکلف اند که کمک کنند این شناسنامه ارزشی و معنوی استان هر چه سریعتر به پایان برسد تا نسل جوان ما با مراجعه به آن حداقل ترین عرصه های جهاد، ایثار و شهادت را ببینند و از نزدیک لمس کنند.

سردار شاهوارپور که در پی مطالبات این پروژه با بسیاری از مسئولین استان و کشور تماس تلفنی برقرار کرد، گفت: با توجه به اینکه سطح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان ملی و حتی فراملی دیده شده است فلذا باید در سطح ملی هم برای تکمیل این پروژه مساعدت هایی به عمل آید.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: همه صنایع و شرکت های بزرگ خوزستان باید ضمن کمک به تکمیل این پروژه، در پی آن باشند که نقش خود را نیز به صورت محتوا در طول 8 سال دفاع مقدس به معرض نمایش دربیاورند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و وحدت نظر در استان هر چه سریعتر شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار