مسئول رسانه‌ای ستاد بزرگداشت شهید سیرت نیا خبر داد؛

برگزاری ۲۹ ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت «سیداسماعیل سیرت نیا» در گیلان

«محمد شهناز دوست» از برگزاری ۲۹ ویژه برنامه به مناسبت سالروز شهادت علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید «سید اسماعیل سیرت‌نیا» در شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 02November 2020

برگزاری ۲۹ ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت «سیداسماعیل سیرت نیا» در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمد شهنازدوست» مسئول رسانه‌ای ستاد بزرگداشت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا» عصر امروز دوشنبه (12 آبان) با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا»، اظهار داشت: شهید «سید اسماعیل سیرت نیا» از جمله جوانان فعال در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان بود که سعادت حضور به عنوان مدافع حرم را نیز کسب کرد. ‌‎

مسئول رسانه‌ای ستاد بزرگداشت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا» با اشاره به اینکه مردم گیلان قدردان جوانان و زحمت‍کشان عرصه های فرهنگی و خدمت‌رسانی هستند، تصریح کرد: شهید سیرت ‌نیا به قدری در حوزه خدمت رسانی و فعالیت‌های فرهنگی تلاش کرد که از سوی مردم به عنوان علمدار جبهه فرهنگی گیلان معرفی شده است.

وی افزود: مردم استان گیلان به مناسب سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید «سید اسماعیل سیرت‌نیا» در حرکتی خودجوش تصمیم به برگزاری برنامه‌های متنوع در مساجد، تکایا، هیئات و حسینیه‌ها گرفته‌اند.

«محمد شهنازدوست»  از برگزاری 29 ویژه برنامه همزمان با سالروز شهادت عملدار جبهه فرهنگی گیلان در سراسر استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع 550 بسته معیشتی بین نیازمندان به نام شهید سیرت نیا در منطقه «امام‌ زاده هاشم» شهرستان «رشت» از جمله این برنامه‌ها است.

وی به برگزاری شب شعر شهدای مدافع حرم به نام شهید سیرت‌نیا اشاره و تاکید کرد: این مراسم در ساعت 16 روز چهارشنبه( 14 آبان) در «حسینیه هنر» شهرستان «رشت» برگزار می‌شود.

مسئول رسانه‌ای ستاد بزرگداشت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا» با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیرت‌نیا و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) در روز 15 آبان، متذکر شد: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.‎

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیرت‌نیا و دعای ندبه در شهرستان «آستانه‌اشرفیه» خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه، 16 آبان در مزار شهدای این شهر برگزار می شود.‎

«محمد شهنازدوست» در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر در رشت اشاره و اظهار داشت: این مراسم ساعت 16 روز شنبه، 17 آبان ماه در کانون جوانان رضوی این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاح 2 باب مسکن محرومین به نام شهید سیرت‌نیا در روز 18 آبان ماه در منطقه «اسلام آباد» بخش سنگر از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا» در گیلان است.

مسئول رسانه‌ای ستاد بزرگداشت شهید «سید اسماعیل سیرت نیا»  همچنین به برگزاری مراسم‌های متعدد بزرگداشت شهید و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر استان خبر داد و تاکید کرد: مراسم دیدار با خانواده شهید و خاطرات‌گویی و مراسم بزرگداشت در نماز جمعه شهرستان «انزلی» از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت علمدار جبهه فرهنگی گیلان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها