رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

آینده متعلق به دانش‌آموزانی است که راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کنند

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» با اشاره به اینکه استکبارستیزی یک مکتب است گفت: آینده متعلق به آن دانش‌آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کند.
کد خبر: ۴۲۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ - 02November 2020

آینده متعلق به دانش‌آموزانی است که راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از  بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه اتحاد بوشهر با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژگی‌های این روز ملی را برشمرد و اظهار داشت: تبعید حضرت امام راحل به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13آبان 1358 از جمله رویدادهای 13 آبان در ادوار مختلف تاریخی است.

وی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فقط یک نام و عنوان نیست گفت: مبارزه با استکبار جهانی یک رسالت و ماموریت برگرفته از آیات قرآن کریم است که همچنان این رسالت استمرار دارد.نشانه‌های افول آمریکا ظهور کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبارستیزی یک مکتب است تاکید کرد: آینده متعلق به آن دانش‌آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار