مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

تمام جغرافیای خوزستان موزه جنگ است

علی محمدی گفت: با اینکه تمام جغرافیای خوزستان موزه جنگ است و باید از وجب به وجب آن عبرت آموخت و درس گرفت اما ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای تمرکز بر اسناد و محتوای 8 سال جهاد و ایثار و مقاومت برای نسل های فردا ضروری است.
کد خبر: ۴۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 02November 2020

تمام جغرافیای خوزستان موزه جنگ است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «علی محمدی» مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با همراهی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز بازدید کرد.

محمدی در این بازدید اظهار داشت: فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت تولیدی و صنعتی هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی پیشرو بوده است.

وی پس از بررسی فنی پیشرفت فیزیکی فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان افزود: همکاری و مساعدت در تکمیل این پروژه که مطالبه آحاد مردم خوزستان و بلکه کشور است را یک افتخار می دانیم و از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نمی کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با اینکه تمام جغرافیای خوزستان موزه جنگ است و باید از وجب به وجب آن عبرت آموخت و درس گرفت اما ساخت این مرکز فرهنگی را برای تمرکز بر اسناد و محتوای 8 سال جهاد و ایثار و مقاومت برای نسل های فردا ضروری است.

محمدی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به تکمیل این پروژه افزود: با تمام ظرفیت آماده هستیم تا اسناد و محتوای مربوط به فداکاری، ایثار و جهاد کارکنان شرکت فولاد خوزستان را در غرفه ای که به همین منظور در اختیار شرکت قرار می گیرد به معرض نمایش بگذاریم تا بلکه اندکی دین خود را نسبت به خون شهدای گرانقدر شرکت فولاد خوزستان ادا کرده باشیم.

در پایان این بازدید مقرر شد تا جلسات دیگری با شرکت های زیرمجموعه فولاد خوزستان جهت همکاری در تکمیل و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان برگزار شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار