در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح شد؛

لانه جاسوسی سند خباثت دولت آمریکاست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان، لانه جاسوسی آمریکا را سند خباثت دولت ایالات متحده آمریکا دانست.
کد خبر: ۴۲۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸ - 03November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: کارزار و رویارویی رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا علیه امت مسلمانان و انقلابی ایران اسلامی، هر چند در آغاز انقلاب اسلامی و نیز تصرف لانه‌ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان 1358 وارد مرحله‌ی جدیدی شد، اما سیاست‌های استعماری و خباثت‌های ایالات متحده آمریکا از حدود 60 سال پیش به طور آشکار در 28 مرداد سال 32 کلید خورد.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان که یادآور سه واقعه‌ی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه شهادت دانش‌آموزان انقلابی و پس از آن تسخیر لانه جاسوسی کاخ سفید است. یوم‌الله 13 آبان که در آن فرزندان انقلابی امام نقطه آغاز شکست ابهت پوشالی آمریکا را رقم زدند، سندی شد بر مداخله و خباثت‌های رژیم منحوس آمریکا، جایی که امام عزیز آن را انقلاب دوم نامیدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: امروز اما جوانان و نوجوانانی مسلمان و انقلابی از نسل سوم و چهارم روییده‌اند که علیرغم عدم حضور در دوران حیات امام راحل در چهل و یکمین سال از گذشت استقرار نظام اسلامی و در گام استوار دوم انقلاب بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه ایمان، وحدت، بصیرت و علم با صلابتی مضاعف به تحقق همه جانبه آرمان‌های نظام مقدس اسلامی همت گمارده‌اند و خط بطلان بر آرزوهای استعمار کشیده‌اند.

در این بیانیه تصریح شده است: تلاش‌های مذبوحانه و تکراری دولت فرانسه که به تعبیر شهید همت فاحشه‌ی سیاسی است مبنی بر هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه با هدف جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی در اروپا و آمریکا، نه تنها راه به جایی نخواهد برد بلکه بستری را جهت تفکر و انقلاب جوانان حقیقت جوی فرانسوی جهت تحقیق بیشتر در مورد اسلام فراهم آورده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: با شواهدی که نشانه‌های آن بیش از پیش هویداست، وعده‌ی مقام معظم رهبری در افول هژمونی جهانی آمریکا ان شاء‌الله به زودی محقق خواهد شد و به مددالهی و توسل به آستان مقدس پیامبر صلوات الله علیه این ایران اسلامی‌ست که برسناریوهای پلید دشمنان فائق خواهد آمد.

در پایان این بیانیه آمده است: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن قدردانی مجاهدت‌های بزرگ امت مسلمان و انقلابی ایران در مواجهه با شیطان بزرگ در یوم الله 13 آبان، چهلمین سالگرد دفاع مقدس و شرایط ناشی از محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، مقاومت فعال و استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی را به عنوان یک راهبرد اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها