مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین:

انقلاب اسلامی، محور اصلی وحدت امت‌های اسلامی است

«بهنام پیری» گفت: انقلاب اسلامی محور اصلی وحدت بین امت های اسلامی در سراسر جهان است.
کد خبر: ۴۲۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ - 03November 2020

«بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: انقلاب ما بزرگترین حادثه تاریخی محسوب می شود که جهان اسلام و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای کل امت ها بالندگی و کرامت ایجاد کرده است و این حرف ما نیست بلکه سخنان مردمی از سراسر امت های اسلام در سفر مکه می باشد که در مصاحبت با ایرانیان از احساس غرور و افتخار در برگشت نامه ترامپ توسط مقام معظم رهبری و یا ساقط کردن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در کناره های مرز ایران و همچنین حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق صحبت می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین با بیان خلق عظمت انقلاب اسلامی بر سه محور اظهار کرد: خدامحوری، انسجام و همبستگی و وجود ارزشمند ولایت فقیه سه اصل مهم محور وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی است.

پیری گفت: نقش وحدت با محوریت ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای ما بسیار ملموس است و نشان داده با تکیه بر همین اصل هم اکنون توانسته ایم بسیاری از قله های موفقیت علمی، پزشکی، نظامی و صنعتی در دنیا را فتح کنیم.

وی ادامه داد: امروزه دشمن در بیرون از کشور به واسطه عوامل داخلی مترصد ایجاد چالش و بی نظمی و برپایی خیزش های داخلی و خیابانی برای براندازی نظام است که همواره با حضور رهبری و مردم آگاه و دلسوز به کشور در صحنه حماسه های بزرگی همچون 9 دی ایجاد می کنند که دشمن را به مراتب سست تر و مأیوس تر می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: وحدت، لازم‌ترین و واجب‌ترین و حتی ضروری‌ترین آرمان برای امت های اسلامی در ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار