بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت یوم الله 13 آبان؛

استکبار ستیزی ملت ایران، راهبردی دائمی و فراموش ناشدنی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 03November 2020

استکبار ستیزی ملت ایران، راهبردی دائمی و فراموش ناشدنی  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از افتخارآمیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که با  واژه‌هایی از جنس ایمان، استقامت، شجاعت و استکبار ستیزی گره خورده است.

دستگیری و تبعید  حضرت امام خمینی(ره) به کشور ترکیه در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز استکباری سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگتر از انقلاب نخست نامیدند، از حوادث مهم این روز است.

واکاوی و بازخوانی هر چند باره یک حکایت تاریخی که با ایمان و اعتقاد ملتی عجین شده است در بلند آوازگی نسلی نو پا به نام دانشجو که  در 13 آبان‌ماه سال 1358 خانه پوشالی استکبار را تسخیر کردند، نقشی انکار ناپذیرخواهد داشت و تاثیر عمیقی در دشمن شناسی، بصیرت افزایی و بینش سیاسی  بیش از پیش جوانان این مرز و بوم دارد.

این روز بی‌بدیل در تاریخ سرزمینی چنین کهن و دین باور، محصول برون داد اندیشه‌ای است که هم آوا با آرمان بلند خمینی کبیر در همیشه‌ی دوران‌ها بر تارک ملت سلحشور ایران اسلامی خواهد درخشید.

مرور تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد،  پیروی از ولایت مطلقه فقیه، مدیریت جهادی، تکیه بر اقتدار و توانمندی‌های درونی کشور و روحیه مقاومت و استکبار ستیزی  ضامن غلبه ملت ایران بر جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی کاخ سفید نشینان و هم پیمانانشان  است و  آنچه به عنوان یک واقعیت مسلم  به اثبات رسیده است، تغییر نیافتن خوی استکباری آمریکا و سیاست‌های خصمانه آن در قبال جمهوری اسلامی است.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بدانند استکبارستیزی ملت ایران، خصیصه ذاتی و راهبردی دائمی و فراموش ناشدنی  است که  ریشه در بنیان‌های معرفتی و اعتقادی  به‌ویژه مکتب سرخ عاشور دارد و تحت تاثیر عملیات روانی و  جنگ رسانه‌ای غرب هیچگاه قرار نخواهد گرفت.

در پایان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان ماه و تکریم و تجلیل اراده و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز و الهام بخش ملت ایران در مقابله با شیطان بزرگ و عرصه‌های استکبارستیزی و تاکید بر بهره گیری از اصل خلاقیت و نوآوری در چگونگی پاسداشت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در سال جاری و در شرایط شیوع بیماری کرونا و اهمیت تمرکز بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، 13 آبان را نماد شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‌داند و از خداوند متعال سرافرازی و اقتدار همیشگی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر را خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها